"Programowanie dla Fizyków Medycznych": Różnice pomiędzy wersjami
Z Brain-wiki
(Nie pokazano 22 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Category:Informatyka]] | [[Category:Informatyka]] | ||
+ | ==Zadania na kolokwium== | ||
+ | [https://brain.fuw.edu.pl/edu/index.php/TI/Programowanie_dla_Fizyk%C3%B3w_Medycznych:Kolokwium2 Kolokwium2 19.01.2018] | ||
+ | |||
==Język Python== | ==Język Python== | ||
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Struktury danych|Struktury danych]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Struktury danych|Struktury danych]] | ||
− | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Instrukcje sterowania| | + | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Instrukcje sterowania|Sterowanie przebiegiem programu]] |
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Funkcje|Funkcje]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Funkcje|Funkcje]] | ||
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Pliki|Pliki]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Pliki|Pliki]] | ||
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Klasy|Klasy]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Klasy|Klasy]] | ||
− | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Dekoratory|Dekoratory | + | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Dekoratory|Dekoratory]] |
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Wyjątki|Wyjątki]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Wyjątki|Wyjątki]] | ||
− | |||
==Elementy metod numerycznych== | ==Elementy metod numerycznych== | ||
Linia 15: | Linia 17: | ||
==Przetwarzanie obrazów== | ==Przetwarzanie obrazów== | ||
− | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych/ | + | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych/Ćwiczenia z przetwarzania tablic 2D|Ćwiczenia z przetwarzania tablic 2D]] |
− | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych/ | + | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych/Obsługa plików graficznych i DICOM|Obsługa plików graficznych i DICOM]] |
− | |||
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych/Manipulacja obrazem|Manipulacja obrazem]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych/Manipulacja obrazem|Manipulacja obrazem]] | ||
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych/Morfologia matematyczna|Morfologia matematyczna]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych/Morfologia matematyczna|Morfologia matematyczna]] | ||
Linia 27: | Linia 28: | ||
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Eventy|Eventy]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Eventy|Eventy]] | ||
#[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Validatory|Validatory]] | #[[TI/Programowanie dla Fizyków Medycznych:Validatory|Validatory]] | ||
+ | |||
+ | ==Projekt pierwszy: symulacja ruchu akceleratora== | ||
+ | Przypomnienie: [https://brain.fuw.edu.pl/edu/index.php/TI/Programowanie_dla_Fizyk%C3%B3w_Medycznych:Ciekawe_zadania Ciekawe zadania] | ||
+ | *[https://brain.fuw.edu.pl/edu/index.php/TI/Programowanie_dla_Fizyk%C3%B3w_Medycznych:Zadania_openCV#Obiekt:_tr.C3.B3jk.C4.85t Trójkąty - opis ] | ||
+ | |||
+ | ==Projekt drugi: obsługa plików w formacie DICOM== | ||
+ | *[https://brain.fuw.edu.pl/edu/index.php/%22Programowanie_dla_Fizyk%C3%B3w_Medycznych%22/DICOM Format DICOM] | ||
+ | |||
+ | ==Programowanie w ImageJ== | ||
+ | *[https://brain.fuw.edu.pl/edu/index.php/%22Programowanie_dla_Fizyk%C3%B3w_Medycznych%22/imageJ_1 Zadania 1] | ||
+ | *[https://brain.fuw.edu.pl/edu/index.php?title=Metody_diagnostyczne/programowanie Zadania 2] | ||
+ | |||
+ | ==Przydatne linki== | ||
+ | #[http://pl.spoj.com/problems/latwe/ Łatwe zadania algorytmiczne] | ||
+ | #[https://docs.python.org/2/library/functions.html doc: wbudowane funkcje] | ||
+ | #[https://docs.python.org/2/library/stdtypes.html doc: wbudowane typy] | ||
+ | #[https://docs.python.org/2/tutorial/datastructures.html doc: struktury danych] |
Aktualna wersja na dzień 11:41, 25 sty 2018
Spis treści
Zadania na kolokwium
Język Python
Elementy metod numerycznych
Przetwarzanie obrazów
- Ćwiczenia z przetwarzania tablic 2D
- Obsługa plików graficznych i DICOM
- Manipulacja obrazem
- Morfologia matematyczna
Programowanie GUI - wxPython
Projekt pierwszy: symulacja ruchu akceleratora
Przypomnienie: Ciekawe zadania