
Pracownia Sygnałów Bioelektrycznych: Różnice pomiędzy wersjami
Z Brain-wiki
| Linia 20: | Linia 20: | ||
#* czytelność prezentowanych wielkości i zjawisk;  | #* czytelność prezentowanych wielkości i zjawisk;  | ||
#* merytoryczna poprawność wypowiedzi.  | #* merytoryczna poprawność wypowiedzi.  | ||
| − | # Każdy z powyższych elementów prezentacji   | + | # Każdy z powyższych elementów będzie uwzględniony w ocenie prezentacji w 10-punktowej skali. Do wyniku końcowego będą liczyły się punkty z trzech (na cztery) najlepszych prezentacji.  | 
# Każde zajęcia rozpoczynają się od wejściówki, za którą można uzyskać 0 lub 2 punkty.  | # Każde zajęcia rozpoczynają się od wejściówki, za którą można uzyskać 0 lub 2 punkty.  | ||
# Aby zaliczyć przedmiot trzeba uzyskać połowę punktów z wejściówek i osobno połowę punktów za prezentacje. Wszystkie razem zsumowane punkty zadecydują o ocenie końcowej.  | # Aby zaliczyć przedmiot trzeba uzyskać połowę punktów z wejściówek i osobno połowę punktów za prezentacje. Wszystkie razem zsumowane punkty zadecydują o ocenie końcowej.  | ||
Wersja z 17:44, 28 lut 2016
Zasady zaliczenia pracowni
Materiał zajęć jest podzielony na bloki tematyczne. W każdym bloku studenci mają do wykonania zestaw ćwiczeń. Pod koniec każdego bloku przewidziana jest prezentacja uzyskanych wyników.
- Wyniki ćwiczeń przedstawiamy w postaci prezentacji komputerowej (OpenOffice, PowerPoint, LibreOffice, Acrobat, itp.); czas trwania — 10, maksymalnie 15 minut.
 - Należy uwzględnić wyniki wszystkich części ćwiczeń w danym dziale.
 - Należy zadbać o prawidłową postać wykresów, w tym w szczególności:
- obecność opisów osi (w miarę możliwości);
 - spójne zakresy osi i skalowanie wykresów;
 - właściwy dobór skali (tak, aby uwidocznić najważniejsze rzeczy);
 - obecność tytułów i innych podpisów ułatwiających zrozumienie prezentowanych treści.
 
 - Prezentacja wyników powinna uwzględniać:
- przypomnienie, co było liczone (i jak, jeśli trzeba);
 - na co należy zwrócić uwagę w prezentowanych wynikach;
 - interpretację wykresów.
Część z tych informacji można dołożyć do rysunków w postaci krótkich wyjaśnień. 
 - Ocenie podlegają:
- kompletność prezentacji;
 - czytelność prezentowanych wielkości i zjawisk;
 - merytoryczna poprawność wypowiedzi.
 
 - Każdy z powyższych elementów będzie uwzględniony w ocenie prezentacji w 10-punktowej skali. Do wyniku końcowego będą liczyły się punkty z trzech (na cztery) najlepszych prezentacji.
 - Każde zajęcia rozpoczynają się od wejściówki, za którą można uzyskać 0 lub 2 punkty.
 - Aby zaliczyć przedmiot trzeba uzyskać połowę punktów z wejściówek i osobno połowę punktów za prezentacje. Wszystkie razem zsumowane punkty zadecydują o ocenie końcowej.
 - Wyniki dodatkowe, ponadprogramowe, są mile widziane i mogą skutkować lepszą oceną.
 
Materiały
- Spotkanie I (Wprowadzenie)
 - Spotkania II - IV (EKG)
 - Spotkanie V - VI (EMG)
 - Spotkanie VII (EOG)
 - Spotkanie VIII (GSR)
 - Spotkanie IX (EEG)