TI/Skrypty z zajęć/k3

Z Brain-wiki
Wersja z dnia 15:00, 6 maj 2020 autorstwa Tgub (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "<source lang="python"> # -*- coding: utf-8 -*- """ Created on Wed May 6 10:53:01 2020 @author: Tomek """ class wektor2D(): def __init__(self, x ,y): self....")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
# -*- coding: utf-8 -*-
"""
Created on Wed May  6 10:53:01 2020

@author: Tomek
"""

class wektor2D():
    def __init__(self, x ,y):
        self.__x = int(x)
        self.__y = int(y)
        
    def __get_x(self):
        return self.__x

    def __set_x(self,x):
        self.__x = int(x)
                
    x = property(__get_x, __set_x)
    
    def __get_y(self):
        return self.__y
    
    def __set_y(self,y):
        self.__y = int(y)
                
    y = property(__get_y, __set_y)
    
#    @property
#    def x(self):
#        return self.__x
    
    def __str__(self):
        return 'wektor 2D: ' + str(self.__x) + ', ' + str(self.__y)
    
    def __repr__(self):
        return self.__str__()
    
    def __dlugosc(self):
        return ((self.__x)**2 + (self.__y)**2)**(0.5)
    
    def __abs__(self):
        return self.__dlugosc()
    
    def kwadratowa(self, x):
        return self.__x*x
    
    def mnozenie(self,mnoznik):
        self.__x = int(mnoznik) * self.__x
        self.__y = int(mnoznik) * self.__y
        
a = wektor2D(3,4)
print(a)