Pracownia Sygnałów Bioelektrycznych: Różnice pomiędzy wersjami

Z Brain-wiki
Linia 21: Linia 21:
 
#* merytoryczna poprawność wypowiedzi.
 
#* merytoryczna poprawność wypowiedzi.
 
# Każdy z powyższych elementów będzie uwzględniony w ocenie prezentacji w 10-punktowej skali. Do wyniku końcowego będą liczyły się punkty z trzech (na cztery) najlepszych prezentacji.
 
# Każdy z powyższych elementów będzie uwzględniony w ocenie prezentacji w 10-punktowej skali. Do wyniku końcowego będą liczyły się punkty z trzech (na cztery) najlepszych prezentacji.
# Każde zajęcia rozpoczynają się od wejściówki, za którą można uzyskać 0 lub 2 punkty.
+
# Każde zajęcia rozpoczynają się od wejściówki, za którą można uzyskać od 0 do 2 punktów.
 
# Aby zaliczyć przedmiot trzeba uzyskać połowę punktów z wejściówek i osobno połowę punktów za prezentacje. Wszystkie razem zsumowane punkty zadecydują o ocenie końcowej.
 
# Aby zaliczyć przedmiot trzeba uzyskać połowę punktów z wejściówek i osobno połowę punktów za prezentacje. Wszystkie razem zsumowane punkty zadecydują o ocenie końcowej.
 
# Wyniki dodatkowe, ponadprogramowe, są mile widziane i mogą skutkować lepszą oceną.
 
# Wyniki dodatkowe, ponadprogramowe, są mile widziane i mogą skutkować lepszą oceną.

Wersja z 17:13, 23 lut 2019


Zasady zaliczenia pracowni

Materiał zajęć jest podzielony na bloki tematyczne. W każdym bloku studenci mają do wykonania zestaw ćwiczeń. Pod koniec każdego bloku przewidziana jest prezentacja uzyskanych wyników.

  1. Wyniki ćwiczeń przedstawiamy w postaci prezentacji komputerowej bazującej na jupyter-notebooku; czas trwania — 10, maksymalnie 15 minut.
  2. Należy uwzględnić wyniki wszystkich części ćwiczeń w danym dziale.
  3. Należy zadbać o prawidłową postać wykresów, w tym w szczególności:
    • obecność opisów osi (w miarę możliwości);
    • spójne zakresy osi i skalowanie wykresów;
    • właściwy dobór skali (tak, aby uwidocznić najważniejsze rzeczy);
    • obecność tytułów i innych podpisów ułatwiających zrozumienie prezentowanych treści.
  4. Prezentacja wyników powinna uwzględniać:
    • przypomnienie, co było liczone (i jak, jeśli trzeba);
    • na co należy zwrócić uwagę w prezentowanych wynikach;
    • interpretację wykresów.
      Część z tych informacji można dołożyć do rysunków w postaci krótkich wyjaśnień.
  5. Ocenie podlegają:
    • kompletność prezentacji;
    • czytelność prezentowanych wielkości i zjawisk;
    • merytoryczna poprawność wypowiedzi.
  6. Każdy z powyższych elementów będzie uwzględniony w ocenie prezentacji w 10-punktowej skali. Do wyniku końcowego będą liczyły się punkty z trzech (na cztery) najlepszych prezentacji.
  7. Każde zajęcia rozpoczynają się od wejściówki, za którą można uzyskać od 0 do 2 punktów.
  8. Aby zaliczyć przedmiot trzeba uzyskać połowę punktów z wejściówek i osobno połowę punktów za prezentacje. Wszystkie razem zsumowane punkty zadecydują o ocenie końcowej.
  9. Wyniki dodatkowe, ponadprogramowe, są mile widziane i mogą skutkować lepszą oceną.

Materiały

  1. Spotkanie I (Wprowadzenie)
  2. Spotkania II - IV (EKG)
  3. Spotkanie V - VI (EMG)
  4. Spotkanie VII (EOG)
  5. Spotkanie VIII (GSR)
  6. Spotkanie IX (EEG)