Proseminarium licencjackie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Brain-wiki
Linia 3: Linia 3:
  
 
* Egzamin licencjacki
 
* Egzamin licencjacki
** (...) Na początku egzaminu student może przedstawić główne tezy pracy licencjackiej. Prezentacja nie powinna trwać dłużej niż 10 minut. Przy takim wyborze studenta ocena prezentacji jest oceną odpowiedzi na pytanie specjalistyczne związane z tematyką pracy. https://www.fuw.edu.pl/tl_files/studia/licencjat_neuro_przebieg_pytania.pdf
+
** (...) Na początku egzaminu student może przedstawić główne tezy pracy licencjackiej. Prezentacja nie powinna trwać dłużej niż 10 minut. Przy takim wyborze studenta ocena prezentacji jest oceną odpowiedzi na pytanie specjalistyczne związane z tematyką pracy. https://www.fuw.edu.pl/tl_files/studia/licencjat_neuro_przebieg_pytania.pdf https://www.fuw.edu.pl/tl_files/studia/licencjat_fizmed_przebieg_pytania.pdf
 
** Oprogramowanie do przygotowywania prezentacji -- np. https://www.libreoffice.org
 
** Oprogramowanie do przygotowywania prezentacji -- np. https://www.libreoffice.org
 
* Praca dyplomowa:
 
* Praca dyplomowa:

Wersja z 19:25, 19 kwi 2017

Proseminarium licencjackie dla Fizyki Medycznej i Neuroinformatyki

Recenzja pracy licencjackiej opiera się na odpowiedziach na następujące pytania:

  1. Czy treść pracy odpowiada tematowi określonemu w tytule?
  2. Ocena układu pracy, podziału treści, kolejności rozdziałów, kompletności tez itp.
  3. Merytoryczna ocena
  4. Czy i w jakim zakresie praca stanowi nowe ujęcie
  5. Charakterystyka doboru i wykorzystania źródeł
  6. Ocena formalnej strony pracy (poprawność języka, opanowanie techniki pisania pracy, spis rzeczy, odsyłacze)
  7. Sposób wykorzystania pracy (publikacja, udostępnienie instytucjom, materiał źródłowy)
  8. Inne uwagi
  9. Pracę oceniam jako
  10. Ocena pracy


ocena końcowa z przedmiotu

będzie oparta o:

  1. wysłany na mój email, z cc. do Promotora, szkic pracy licencjackiej (PDF wygenerowany z latexa) zawierający co najmniej:
    1. stronę tytułową
    2. przynajmniej dwa cytowania (bibtex)
    3. jak najwięcej elementów pracy, które spisywać można przed uzyskaniem ostatecznych wyników, czyli Wstęp, Cel pracy, częściowo Metody, Dane doświadczalne itp., zależnie od specyfiki wybranego tematu. W tej części oczekujemy również zaangażowania Promotorów.
  2. prezentację "główne tezy pracy licencjackiej", przygotowaną pod kątem egzaminu licencjackiego i przedstawioną w czasie zajęć. O terminie prezentacji będzie powiadamiany promotor (zapraszamy). Zawartość merytoryczna, podobnie jak w poprzednim punkcie, nie musi być kompletna -- ocenie będą podlegać
    1.  jasność wywodu
    2. opanowanie techniki prezentacji
    3. utrzymywanie więzów czasowych
    4. opanowanie technologii (antycypacja "problemów z formatami i podłączaniem")
  3. obecności

W punktach 1. i 2. nie będzie bezpośrednio oceniana zawartość merytoryczna ani też nie będzie weryfikowana poprawność przedstawianych tez -- tylko forma, dlatego oceny z przedmiotu nie należy traktować jako estymaty oceny z pracy i egzaminu.