Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe: Różnice pomiędzy wersjami
Z Brain-wiki
m |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
#[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 8|Maszyny wektorów wspierających I]] | #[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 8|Maszyny wektorów wspierających I]] | ||
#[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 9|Maszyny wektorów wspierających II]] | #[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 9|Maszyny wektorów wspierających II]] | ||
− | |||
− | |||
− | |||
#[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 2|Wstęp o sieciach neuronowych, sieci neuronowe liniowe]] | #[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 2|Wstęp o sieciach neuronowych, sieci neuronowe liniowe]] | ||
#[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 3|Perceptron Rosenblatta]] | #[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 3|Perceptron Rosenblatta]] | ||
#[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 4|Nieliniowości różniczkowalne i metoda wstecznej propagacji błędu]] | #[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 4|Nieliniowości różniczkowalne i metoda wstecznej propagacji błędu]] | ||
#[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 5|Wsteczna propagacja błędu: jak poprawić zbieżność?]] | #[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 5|Wsteczna propagacja błędu: jak poprawić zbieżność?]] | ||
+ | #[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/DrzewaDecyzyjne|Drzewa decyzyjne]] | ||
+ | #[[Uczenie_maszynowe_i_sztuczne_sieci_neuronowe/Wykład 10|Uczenie bez nadzoru]] | ||
+ | |||
<!-- | <!-- |
Wersja z 15:12, 24 lut 2016
- Wstęp, regresja liniowa i metoda najmniejszych kwadratów
- Klasyfikacja i regresja logistyczna
- Ocena jakości klasyfikacji
- Algorytmy generatywne
- Maszyny wektorów wspierających I
- Maszyny wektorów wspierających II
- Wstęp o sieciach neuronowych, sieci neuronowe liniowe
- Perceptron Rosenblatta
- Nieliniowości różniczkowalne i metoda wstecznej propagacji błędu
- Wsteczna propagacja błędu: jak poprawić zbieżność?
- Drzewa decyzyjne
- Uczenie bez nadzoru